rk1 rk1
482
BLOG

Eksperymenty na Człowieku

rk1 rk1 Rozmaitości Obserwuj notkę 33

 

Żona eksperymentuje na mnie. Wmawia mi, że wyszczupleję i wróci mi pamięć.
No to piję ten muł z cytrynową nutą. Od rana, bez cukru (zabroniła) - a efektów nie ma!

Oszukali mi żonę, żona mnie, czy też eksperyment się nie powiódł? 

 

Proszę o info, jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z Fuj-Pu-Erh
(Na pudełku napisali, że to zdrowe, bo zgniłe. Koniec świata!)

Pu-erh ( 普洱茶 )  pl.wikipedia.org/wiki/Pu-erh

 

Notkę umieszczam w kategorii gotowanie:

 umiem :)))

 

 

@Admin: to nie jest notka reklamowa. To jęk zawodu. Wyrażam zgodę na umieszczenie notki na SG tuż obok notki Starego albo Heleny. I nigdzie gdzieindziej.

 

---

wysłano z Mazowieckiej Puszczy.
Grzybów nie ma. Komary są. I jagody.

 

 

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości