rk1 rk1
1933
BLOG

Upomnienie

rk1 rk1 Rozmaitości Obserwuj notkę 139

 

Renomowane liceum ogólnokształcące. Lekcja w pierwszej B.
Zapisuję równania na tablicy. Siłą rzeczy odwrócony tyłem do uczniów.
W pewnym momencie, poziom szumu z tyłu wzrasta, jakieś poruszenie
i nagle dobiega głośne, siarczyste

- O KURWA!

Nie przerywając pisania rzucam w tył pytanie

- Ktoś z rodziny czy jakaś znajoma?

Podziałało błyskawicznie.  W klasie zapadła absolutna cisza.

 

 

Kilka dni później wezwał mnie do swojego gabinetu Dyrektor.

- Panie Erku, otrzymuję sygnały ... z kuratorium. Wpłynęła na Pana skarga.
Pan jest wulgarny i lży rodziców naszych uczniów. Proszę o wyjaśnienia.

Wyjaśniłem.

- Udzielam Panu upomnienia.

- Słucham?! Jakiego #$%^& upomnienia?!

- Upomnienia ustnego, bez wpisu. Właśnie skończyłem. Zapalimy?

 

... a mógł zabić. Dobry Pan. Pan Dyrektor.

 

 

 

 

 

 

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości