rk1 rk1
1043
BLOG

Józef M. i "kłamstwo japońskie";)

rk1 rk1 Rozmaitości Obserwuj notkę 55

 

Mało mnie interesuje na co wlazł PKB, że musieli go stamtąd zganiać,
ani dlaczego Koziej okazał się szogunem fotografem,
ani w jaki sposób pisowski szpion Jacek Wan wkręcił sie do TVNu. 

 

Bardziej interesuje mnie skąd niektórzy Niezależni Publicyści biorą ilustracje, które w oczywisty sposób szkalują Prezydenta sugerując, ze wlazł on na poręcz (którą dla niepoznaki nazwano podestem).

 

J.Moneta i "kłamstwo japońskie";)

http://zezik125.salon24.pl/634461,nieznane-zdjecia-z-wizyt-komorowskiego#comment_10020431

 

Ciekawi mnie również czemu obok (dla porównania?!) przedstawiono przenośną drabinkę, którą J. Kaczyński używa zgodnie z przeznaczeniem. Ten przekaz publicysty nie jest dla mnie jasny.

 

Próbowałem dowiedzieć się, czy Niezależny Publicysta J.Moneta sam przygotował ten bezcenny materiał publicystyczny czy też otrzymał go z Centrali, a jeśli to z której - PAPu, archeo, czy jeszcze skądinąd.

Niestety Niezależny Publicysta J.Moneta zbanował mnie (pod swoją notką, w której upomina się o odbanowanie Niezależnych Publicystów) nie udzielając odpowiedzi.

 

To gdzie jest ta fabryka, gdzie wytwarzają materiały dla Niezależnych Publicystów Salonu24?

 

Lękam się o dalsze losy naszego Niezależnego Publicysty Józefa M. (przyzwyczajajmy się do tego zapisu), ponieważ z Pałacu Prezydenckiego dochodzą informacje, że Nałęcz przygotowuje ustawę o ściganiu "kłamstwa japońskiego". Jak zaznaczył w wywiadzie dla faktów TVN: "morze hejtu przelało się przez internet. Dzielnie to znosiliśmy. Ale sugerowanie że Prezydent Komorowski wskoczył na poręcz przelało czarę goryczy. No bo jak? No kurna jak?!"

 

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości