rk1 rk1
999
BLOG

KOD oczekuje, że Kijowski zrobi se-kuku

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 69

 

Z życia totalnej opozycji:

1. Totalna opozycja zgłasza swoje projekty ustaw o TK.

2. Totalna opozycja następnie je wycofuje (projekt Kropki Nowoczesnej)
albo głosuje przeciwko ich rozpatrywaniu (projekt "obywatelski").

3. Kijowski cierpi, że nie udało mu sie wycofać projektu "obywatelskiego".

4. Aktywiści KOD żegnają Kijowskiego na FB: 

Mateusz Kijowski w tvn24 martwi się że PIS użyje obywatelskiego projektu o TK jako pretekstu do przeforsowania swojego projektu. Oświadczył również że najchętniej wycofałby ten projekt ale nie może bo obywatele...
Żesz kurwa mać. To że Pis użyje tego projektu właśnie w ten sposób mówił Kijowskiemu cały Zarząd. Mówiłem i ja od pierwszego dnia do wczoraj.
Jednoosobowo , wbrew decyzji zarządu MK podjął decyzję i od wielu miesięcy brnął w ten projekt.
Mam nadzieję że jeśli PIS wykorzysta ten projekt do rozwalenia Trybunału to osoby za to odpowiedzialne popełnią polityczne harakiri.
Wystarczy że Pis postanowi procedować projekt KOD. Wprowadzi poprawki w ostatniej chwili, gdy już projektu nie można wycofać i jesteśmy w centralnej czarnej dupie.

 

.. dobrze, że ja mam czyste sumienie, bo nie ma podpisu pod tym g...Bozia uchroniła...i mówiłam każdemu, żeby nie podpisywać, bo to jest chłam i coś co tylko zaszkodzi....a MK chciał się przypodobać Kaczorkowi to jakby co to ma jedno do zrobienia.."SEPUKU"...szkoda chłopiny, ale cóż za błędy się płaci, a ja na pewno płakać po NIM nie będę...

 

 

 

Jak wiemy, demoniczny Kaczor ma wiele marionetek.
Dziś obrońcy demokracji zdobyli dowód,
że jedną z nich jest Ojciec Mateusz.

 

PS.  Zły, antydemokratyczny PiS poparł wniosek
o rozpatrywanie 
"obywatelskiego" projektu
autorstwa obrońców demokracji.

 

:)))

 

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka