rk1 rk1
954
BLOG

o PiSie, co przeciwko Leśmianowi głosował

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 125

 

Słowo daję, że miałem dziś zrezygnować z notki i zająć się uczciwym bimbaniem. Widać jednak charakter mam słaby i dużą podatność na uzależnienia behawioralne. Nic to, jak mawiał Mały Rycerz. Czasami trudno się powstrzymać. Dlaczego tym razem?

 

Otóż, jak donosi niezawodny GazWyb, podły pisowski senat nie wskazał Leśmiana jako patrona 2017 roku. A to było tak, że zgłoszono sześć kandydatur na pięć miejsc.  Senator PO wnioskował by tę liczbę 5 jeszcze zmniejszyć. Gdyby przyjęto ten wniosek Klicha, senat musiałby odrzucić jeszcze kogoś i PiS byłby jeszcze gorszy. No ale nic to - nie przeszło i PiS będzie tylko zły.

Rok 2017 będzie m.in. "Rokiem Koronacji Matki Bożej Częstochowskiej, Królowej Korony Polskiej w 300. rocznicę tego wydarzenia". Gdyby PiS odrzucił tę propozycję możnaby pisać notki "o PiSie, co przeciwko Matce Bożej głosował". No ale się nie udało. PiS nie mógł tej propozycji odrzucić, ponieważ senator Fedorowicz z PO przypomniał, że do Matki Bożej Częstochowskiej bardzo często odwoływał się prezydent Lech Wałęsa. - I to dobrze, jeżeli pan prezydent usłyszy z Senatu, że mu za to dziękujemy.

Mimo poważnych wątpliwości senatora Napieralskiego (Czy hurtowe zgłaszanie takich uchwał podnosi rangę choćby Tadeusza Kościuszki?) Kościuszce też się udało. I to znowu dzięki przebiegłości senatora Fedorowiczowa: Grałem w Starym Teatrze Kościuszkę. Miałem wtedy samochód - fiata 127 - i chciałem sobie zrobić nadkola. Pojechałem do miejscowości Bibice. Człowiek, który te nadkola produkował, powiedział, że ich nie ma na stanie. Ja na to: muszę je mieć, bo mi się samochód rozsypie. Kiedy po pewnym czasie przyjechałem zapłacić, powiedział mi: Kościuszko u mnie nie płaci. Podaję to jako anegdotę, bo dzięki temu w stanie wojennym miałem nadkola. Po takiej argumentacji PiS nie mógł odrzucić kandydatury Kościuszki i przez to nie można napisać notki "o PiSie, co przeciwko Kościuszce głosował".

itd itd.

W rezultacie odrzucony został Leśmian, którego Fedorowicz nie grał, ani Wałęsa w klapie nie nosił. Dzięki nim można teraz pisać "o PiSie, co przeciwko Leśmianowi głosował". Cały antyPiS jest za to wdzięczny Leśmianowi, składa mu hołd i od dzisiaj zacznie poznawać te jego wierszyki. Dzięki PiSowi.

 

-


 

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka