rk1 rk1
1196
BLOG

Argumentum ad Putinum

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 115

 

Przy okazji poprzedniej notki mogłem przekonać się osobiście, jak łatwo stać się putinowcem na naszym zacnym salonie. Notka dotyczyła ukrócenia finansowania organizacji lewackich przez zagranicznych sponsorów. Wspomniałem w niej, że tak postąpił Orban, na co padł kontrargument straszliwy: że Putin też! Odpowiedziałem, posiłkując się zgrabnym stwierdzeniem, którego nauczyłem sie od naszego HeluTka (i niech ktoś powie, ze bywanie na salonach nie jest kształcące!), że Fakt, że Putin jada zupę łyżką nie oznacza, że my musimy koniecznie jeść zupę czym innym.

Nie wiem czym jada zupę Norach,
ale w odpowiedzi otrzymałem do wypełnienia krótką ankietę:

Czy twoi rodzice byli beneficjentami PRL?
Wysokimi urzędnikami aparatu PZPR,
urzędniczego, aparatu przemocy?

NORACH25.11 10:55

 

Nie powiem... wzruszyłem się.
Ba! Poczułem się o kilkadziesiąt lat młodszy..

Zakasałem rękawy i szybko odpisałem:

Tatuś przed wojną siedział w więzieniu za działalność w Komunistycznej Partii Polski, a po wojnie byl kierownikiem prasy w  Centralnej Radzie Związków Zawodowych. Mamusia wykładała w szkole Korpusu Bezpieczenstwa Wewnetrznego. Braciszek był komunistycznym sędzią, a potem pojechal sobie za granice. A ja kumplowalem się z Kiszczakiem i Jaruzelem, nadal wpadam na wódkę do Urbana i cały czas jestem Demokratom.

Może być, czy coś nie tak z życiorysem?

 

no i czekam na odpowiedź..

 

A w międzyczasie mignęła notka o putinowcach na s24. Czekałem na  list rekomendacyjny od Noracha, by zgłosić swój akces, ale niestety nie doczekałem sie odpowiedzi, a notka stwarzająca  możliwość zapisania się gdzieś znikła.

Na szczęście, drodzy putinowcy, nic straconego. Xiężna ma listę wszystkich putinowców na S24 i na życzenie wyśle ją na PW. A więc do niej można wysyłać swoje zgłoszenia, by ją na bieżąco aktualizowała (ja pewnie już tam jestem, ale jeśli nie, to uprzejmie o tym donoszę w formie tej notki). Xiężna nie ujawnia tej listy publicznie bo jeszcze "powypełzają i pozmieniają maseczki" (albo odwrotnie). O pełzaniu to już było pare razy więc przywykłem, ale ta zmiana maseczek mną wcząsła.

 

 

 

Argumentum ad Putinum (i maseczki)

 

Administracji salona pilnie zalecam uruchomienie nowej podkategorii notek,
specjalnie dla Xiężnej: "kosmetyka". Może być w kategorii "Zdrowie".


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka