rk1 rk1
480
BLOG

Wierszyk o Zimie

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 43

 

Idzie zima
Lecz prawdziwych gnid
Żaden mróz się nie ima.

 

W notce o Pikulu dobijającym Piotrowicza  (tytuł dramatyczny, intrygujacy - zgodny z zaleceniami renomowanego poradnika "Jak pisać blog".) natrafiłem na wierszyk o zimie. Nawet niczego sobie: zgrabniutki, króciutki,  treściwy. Zauroczony jego filuternością blogera-poetę pochwaliłem. I wtedy stanęła się rzecz straszna. Zamiast wdzięczności okrutnkrytyka mej twórczości nastąpiła:

 

@RK1 0:26

"Zgadzam się. Zobaczymy je 13.12 na imprze KODu."
 
Porównanie jednego komunistycznego prokuratora wsadzającego do pudła opozycjonistów, strojącego się w piórka prawdziwego patrioty, z tysiącami ludzi wychodzącymi na ulicę, aby zaprotestować przeciwko władzy, nie udało Ci się, drogi prawdziwie patriotyczny Kolego. Zdarzały Ci się już lepsze porównania, muszę dodać, ze smutkiem. :((
HELENA T.10:22
8410848

 

 

Zabolało :((
Przecież ja nic o żadnym prokuratorze.. ani o patriotach.. Ale nic to. Zęby zacisnąć trza, krytykie bolesne dzielnie znieść i warsztata dalej udoskonalać, horyzonty poszerzać. Zwróciłem się zatem uprzejmie do Recenzenta z prośbą o wskazówki:

Najdroższy HeluTku demokratyczny,
ilu opozycjonistów wsadził do pudła ten straszny prokurator?

Bo o tych tysiącach czcicieli kultury stanu wojennego,
zawsze popieranych przez demokrate Urbana, wiem.

 

 

 

Czekałem, czekałem, zaglądałem.. i nic. Cisza. Niestety, przezacny recenzent odmówił dalszej współpracy (by nie rzec kolaboracji). Przypuszczam, że zabrakło mu paluszków do policzenia tych wszystkich biednych opozycjonistów, wsadzonych do pudła przez jednego komunistycznego prokuratora strojącego się w piórka prawdziwego patrioty.

Jakby ktoś znał tę liczbę, proszę podać.
 

 

-

 

 

 


 

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka