rk1 rk1
305
BLOG

Pozdrowienia od profesora Bartosiewicza :)

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 4





image



z twittera :))))



PS.

Jak widzę wg. różnych Marków-Zegarków za aferą fakturową stoi PiS.
(Nowy Salon24 zamarł w oczekiwaniu na potwierdzenie od Starego i Końkluzji)
W sumie to oczywiste, ale jednak o tym nie wiedziałem. Bo o tym, że innemu
liderowi demokracji bilety na Maderę podrzucił PiS, to już wszyscy wiedzą. 

Demokratyczne lidery w szponach kaczystowskiego Kaczora.
Mujborze :(



PPS zauważyłem, że poprzednią notkę admini przekwalifikowali mi
do działu Kultura/Historia. Jajarze :D




------------------------------------------------

EDYCJA NOTKI:

Odpowiedzi na komentarze:

@ArthurKing:
1. Zauważyłem, że Stary Cię "zbanował". Musisz sie z tym pogodzić. On też  :)))
2. Końkluzja by zachować anonimowość nadaje jako Kwik Esencja - ciekawe jak długo.
podobno FB potrzebuje do trzech dni... na Amsterna wystarczylo dwa dni. Chyba nie on
jeden nabrał się na sugestię Właścicielki Salona, by zakładać lewe konto na FB :)))
3. Obrazek ukradziony z netu, z któregoś twittera. Też mnie wzruszył - dobrze ilustruje
ostatnie rozterki widoczne na kręgach demokratycznych :D
Nawet mialem wkleić tu te dwa cytaty z profesora i te uśmiechnietą
bużkę w dłoniach... ale kto tu wchodzi i tak przeciez wie o co chodzi :)


@PIKO:
oczywiście, że fotę strzelił Kamiński. to juz zostało ustalone. Marek Zegarek potwierdzi :D


@WIESŁAWA:
"Na pytanie, znalezione przez Ciebie na twitterze, prawidłowa odpowiedź brzmi – warto być przyzwoitym inaczej."
Taka nowa kategoria etyczna się pojawiła ostatnio.

To jest etyka demokratyczna. przymiotnik "demokratyczna" diametralnie zmienia sens rzeczownika.
btw: teraz furore robi nowy termin etyczny: "niezręczność" :))



-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka