rk1 rk1
437
BLOG

@Yassa @Xiężna @Freebooter

rk1 rk1 Kultura Obserwuj notkę 0


komentarz do notki: http://yassa.salon24.pl/745353,wielce-szanowna-pani-x


Szanowny  blogerze Yasso,

Cieszę się, że zareagowałeś na notkę Freebootera. Też byłem nią zbulwersowany.
Szczęśliwie notka została usunięta.

Trudno powiedzieć, czy była to brzydka prowokacja Freebootera (nie mająca nic wspólnego z naszą Xieżną), czy też (delikatnie mówiąc) gruby nietakt Freebootera polegający na ujawnieniu prywatnej korespondencji od naszej Xiężnej.

Odrzucam opcję, że to nowy sposób komunikowania się naszej Xiężnej ze społecznością salonu (przecież są prostsze sposoby). I podobnie jak Ty, solidaryzuję się z obrzydliwie wykorzystaną naszą Xiężną.

Jedyny pozytyw jaki widzę w tym całym zamieszaniu to twoje dementi, stwierdzenie że nie jesteś SBkiem. Mała rzecz, a cieszy. Od razu łatwiej żyć. Pozwolisz, że korzystając z tej okazji, również oświadczę, że nie jestem SB-kiem :)

Podsumowując: żenująco wygląda koniec Salonu, jaki znaliśmy dotychczas.

Pozdrawiam,

RK1


PS. twoja obecność w zaszczytnym gronie ulubionych naszej Xiężnej,
nie jest dla mnie zaskoczeniem, acz budzi lekką zazdrość :)




---------

tu, w barwach Nowego Lepszego Salonu, będę umieszczał (albo nie)
moje ewentualne odpowiedzi na ewentualne komentarze:







-



rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura