rk1 rk1
172
BLOG

test zwiniecia/widocznosci

rk1 rk1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0


prosze o info na PW, czy notka jest widoczna w "nowych".

(prosze zaznaczyc czy jestes zalogowany, czy tez ogladasz salon bez logowania)


pozdrawiam,

rk



U mnie jest tak:

Bez logowania ("z ulicy") nie widze swojej notki w "nowych" (a spodzie SG),
ani notek na swoim blogu po wbiciu rk1 w wyszukiwarke.

Po zalogowaniu widze te notke w "nowych"
(notka jest miedzy notkami J.Hermana i K.Demokraty-Polskiego)
i widze notki na swoim blogu.





za zgodą autora umieszcam jedna z odpowiedzi na PW :

"sprawdzilem. jestem zalogowany na s24, wszedlem na ustawienia mojego konta pod "Konto" mozna wylaczyc i wlaczyc "Filtr". Jak wlaczylem filtr to nie widzialem twojej notki testowej, a jak filtr zdjalem to te notke widze.
To znaczy, ze cale twoje konto jest ukryte i ci uzytkownicy s24 ktorzy nie wylacza "filtru" nic nie wiedza o twoim istnieniu.
To jest gorzej jak bylo na starym s24. Wiem co pisze bo moje inne nicki sa/byly ukryte"


Dostałem tez PW, ze niektorzy widzą bez logowania. ja nie widzę
troche sprzeczne te informacje.. wiem jedno:
Salon24 popsuł mi komputer i powinien go odkupić! i to jusz!



ZAMKNIECIE NOTKI:

Prosze juz nie pisac.

Z tego co mi Panstwo przesłali wynika ze jest ROZNIE,
niektorzy widza notki bez logowania, inni po zalogowaniu, a jeszcze inni po zalogoaniu nadal nie widza.

Wysłalem do ADM pytanie: czy i kiedy blog zostanie odwiniety?

i se czekam na odpowiedz :)




-



rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości