rk1 rk1
284
BLOG

Gry i zabawy salonowe bez Erka

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 3


Gry i zabawy salonowe - mój ulubiony tag do znakowania niektórych notek
specjalnego przeznaczenia. Starzy salonowicze wiedzą. Teraz takich już nie ma ;)


Doniesiono mi, że na nS24 pojawiła się nowa zabawa - komentujący z FB zaczęli się rozmnażać. Widziano już kilka Julek , Końkluzji, Prokocimów, Kamilków, Zegarków .. Podobno fajna zabawa. Nie wiem, trudno mi ocenić. Od czasu zwinięcia mało tu zaglądam.


A teraz będzie oświadczenie:


Oświadczam (tadam!)
Gdybyście natrafili na jakiegoś komentatora o nicku sugerującym,
że to ja (np. rk, rk1, rk1-salon, Erka, Erek  itp) - to nie będę ja.

rk1 jest tylko jeden i z FB nie ma nic wspólnego :)


Pozdrawiam starych salonowiczów.

rk1



PS w razie wątpliwości proszę pisać PW.
Jeszcze czasem odbieram. i odpowiadam.



ODPOWIEDZI

ktoś używający FB-nicku: Jerzy Gawin zadał pytanie pod notką:
- Jak sądzisz ilu te Twoje oświadczenie przeczyta?

Pytanie na poziomie Julki Palmer/Końkluzji, ale odpowiem:
- tyle osób, ile tu wejdzie :D



@Końkluzja Salon: no właśnie.. dramat.
Została tylko Końkluzja i troche innych trolli.
Taki jest ten nowy salon. Totalna degrengolada.
Pozostaje pogratulować p. Bognie :D

ić Ty jusz do Pantrysia, głowy nie zawracaj :))



@Końkluzja Salon:  sio Końkluzja, sio :)))



-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie